niedziela, 6 maja 2012

Śluby skoczków

Hej . :).
Przepraszam was bardzo, że tak dawno mnie tu nie było. Wiem, że wiele z was się dopytywało o notkę, ale jakoś nie miałam weny . Zero chęci i kompletny brak pomysłów. Taki jakby "mały dół". Ale już wracam. :) Strasznie tęsknie za skokami. Kurcze. Już nie mogę doczekać się LGP. !. Odliczam dni i godziny, normalnie. Jakieś te weekendy puste i smutne bez skoków.
Dziś notka będzie o ślubach skoczków narciarskich. Dzięki Agatka, za pomysł :D.
I kto by pomyślał, że tyle ciach jest już zajętych  :< . Ja najbardziej ubolewam nad ślubem Kamila Stocha, Andersa Jacobsena i Simona Ammanna. Ale cóż.
A teraz zdjęcia ze ślubów. :D Oczywiście wiele skoczków, którzy już wzięli ślub nie mają w sieci zdjęć z tej uroczystości . Przepraszam, że tak mało fotek. Ale co mi się udało wyszperać, to wam pokażę :))



                               Kamil  i Ewa Stoch (07.08.2010 r.)



            Adam i Izabela Małysz  (14.06.1997 r.)




Andreas i Dorota Küttel ( ślub cywilny- 09.07.2009 r. , ślub kościelny 03.07.2010 r.)




       Janne i Tiia Ahonen ( 24.07.2004 r.)
  


Anders i Brigitte Jacobsen ( 09.08.2009 r. )




Simon i Yana Ammann ( 26.06.2010 r.)




I jeszcze jedna wiadomość, o której zapewne już wszyscy wiecie. :D . Stefan Hula się ożenił. Uroczystość odbyła się 29 kwietnia i zaproszeni byli wszyscy skoczkowie z kadry oraz trenerzy :). A teraz zobaczcie sami zdjęcia : )

 
Hahah, rozwala mnie Piotrek  :D. Gitarzysta :)


No to dzisiaj na tyle :). Wiem, że nie za bardzo postarałam się z tą notką, ale jutro do szkoły, a ja mam parę zaległości . :<
AHA. Napiszcie mi w komentarzach, o czym chcielibyście następną notkę. Może spodoba mi się jakaś propozycja i napiszę o tym następnym razem :D
A tak na marginesie, zapraszam na mojego twittera
https://twitter.com/#!/ILoveSkijumping


9 komentarzy:

  1. fajna notka ! Rozwaliłaś mnie tym zdjęciem Żyły z gitarą. widać, że już coś ten teges :D haha ukryty talent. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha to musiało być na tym weselu Stefcia wesoło ahha jak piotrek z gitarą był :D a z nim zawsze beka :)
    notka spoko jest i fajne zdjęcia. Może następnym razem coś napisz o Krzyśku Miętusie i Maćku Kocie :p tak mało się o nich mówi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę co się da zrobić :))

      Usuń
    2. nie wiedziałam że ma taką babeczkę

      Usuń
  3. bardzo fajna notka ;D najlepsze zdj. Piotrka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki a ta ostatnia szczególnie xD panowie już coś ten tego.?? Piotrek rozwala system :D ciekawe co śpiewali.. :) i jak im to wyszło xD
    ja czekam na inne fotki i dalsze notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, to i dobra notka ^ ^
    No nie Klaudzia?: D
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy co Piotruś tam śpiewał ?
    Chyba czerwona róża biały kwiat , zresztą wejdźcie na You Tuba
    ,, Zapis czata z Piotrem ŻYŁA".
    Aha . Tą jego kreacje już widziałam i też myślałam że na wesele . i się sprawdziło.pa
    Czy Hula ma dzidzię ??????????????????????????????????/

    OdpowiedzUsuń